Taxify kaalub Belgradis ka sõidujagamise teenuse avamist ning on alustanud läbirääkimisi Serbia ametiasutustega, jagades Eesti seaduseelnõu põhimõtteid. Tegemist on kümnenda riigiga, kus Taxify oma tegevust alustas, teatas ettevõte meediale.

“Belgrad on Taxify jaoks järgmine oluline pealinn pärast Prahat. Kuna Taxify on Belgradi taksoturul esimene mobiilirakendus näeme seal head võimalust kiireks kasvuks,” ütles Taxify arendusjuht Martin Villig.

“Serbia ja Eesti on sarnase elatustaseme ja taksohindadega riigid, kuid Belgradis on taksode hinnad fikseeritud ühe tariifiga, sõltumata auto ja taksojuhi kvaliteedist. Taxify tagasiside süsteem hõlbustaks klientidel parimate taksojuhtide leidmist,” lisas ta.

“Belgradis on Taxify süsteemis täna üle 260 hoolikalt valitud ja korraliku kvaliteediga litsenseeritud takso,” kommenteeris Dejan Bizinger, Taxify City Manager Belgradis.

Taxify tugevusena sealsel turul toob Bizinger lisaks mobiilsele telimussüsteemile välja ka kaardimaksete võimalust. “Belgradis võtavad hetkel kaardimakset vastu vaid vähesed taksod. Samas on kaardimaksete aktsepteerimine taksojuhtidele üks eeldustest, et Taxify süsteemiga liituda.”

Lisaks taksondusele kaalub ettevõte Belgradi turul ka sõidujagamise teenuse avamist ning on alustanud dialoogi Serbia Transpordiministeeriumi ja taksoteenuse järelvalveasutustega, tutvustades sõidujagamise võimalusi paindlike töökohtade loomisel, läbipaistvust maksude tasumisel ning keskkonnasõbralikkust.

Villigu sõnul näitab Eesti sõidujagamise seaduseelnõu algatus riigikogus head eeskuju teistele riikidele. Taxify jagab Eesti sõidujagamise kogemusi ja seaduseelnõu põhimõtteid ka teistes tegevusriikides, et sõidujagamine laiemalt Euroopas reguleerida.