Vestlusringis "Eesti 100: Kuidas teha Eesti maailmas kuulsaks?" arendati mõtteid teemal, mis on Eestis erilist, sellist, mis võiks maailmale korda minna, mis aitaks teha Eesti kuulsamaks ning tuua siia inimesi.
Rohumaa sõnul ei ole müüte võimalik sünteetiliselt luua ning Eesti märk peaks kujunema orgaanilises protsessis. Siin on küsimus, millesse me ise usume?
Eesti tulevaim märk on Rohumaa sõnul muusika , koorimuusika, moodne klassika ning Arvo Pärt.

EV 100 turundusjuht Anneli Ohvril tõdes, et Eesti väärtus on puhas loodus. Eesti bränd on tema sõnul see, mida me väärtustame.

Evelin Ilves tõi Eesti konkreetse väärtusena välja võimaluse olla üksinda. Siin on ruumi, et olla introvertne. Ja muidugi ka Eesti toit. „Inimestele jääb meelde hea toit, mida nad siin saavad maitsta,“ tõdes ta.

Euroopa Parlamendi saadik Urmas Paet tõi välja, et Eestis jäävad väljapoole turundamata siin toimuvad suured sündmused: Jazzkaar, Pöff, TMW, mida võiks turundada maailmas koos meie puhta looduse ja vaba ruumiga. „See on pakendamise küsimus,“ kinnitas Paet.