FOTOD: Turunduskonverents Password 2016 koondas sadade loovisikute ajupotentsiaali
17. - 18. märtsil toimus Saku Suurhallis Best Marketingi korraldatud turunduskonverents Password 2016, mille peateemaks oli loovuse ja äri ühendamine.
"Turundus ja reklaam on oma olemuselt piiripealsed valdkonnad, milles on ühendatud nii kunst kui äri," ütles Passwordi programmijuht Hando Sinisalu. “Paljud kipuvad loovust ja äri vastandama. Tõestame Passwordil, et loovuse ja ärilise edukuse vahel vastuolu ei ole,” lubas Sinisalu.
Esinejateks olid näiteks Soome "Aasta esineja 2015" auhinna saanud Teemu Arina, Cannes Lionsi festivali jaoks reklaamide loovuse ja ärilise edukuse seoseid uurinud James Hurman ja USA digiprohvet David Shing.
“Kuna lähenemas on Eesti 100 juubel, siis plaanime Passwordi saalis istuvate sadade looovisikute ajupotentsiaali ka kodumaa hüvanguks rakendada,” lisas Hando Sinisalu.