Alles läinud novembris rääkis Steilmanni juhatuse esimees Michele Puller kavast kolme aastaga käive kahekordistada, kirjutab Handelsblatt.

Neljapäeval teatas ettevõte, et nad on maksejõuetud. Aktsia kukkus uudise peale päevaga 87%, 29 sendile.

Kui varem õnnestus keskmises hinnasegmendis oma brändidega nagu Steilmann või Apanage raha teenida, siis tänapäeval see enam ei tööta.

Hispaania Inditex grupi Zara ja Massimo Dutti ning Rootsi H&M on kümne aastaga avanud massiliselt poode, mistõttu moetrendid jõuavad kiiremini nende poodidesse. Nad toodavad kaupa odavamalt ja neil on saksa moekettidest suurem reklaamieelarve.

Odavamas segmendis tegutseb jõuliselt Iiri Primark, mis lööb altpoolt. Keskmise hinnasegmendi mängijate nagu Steilmanni, S.Oliveri või Espritil jääb õhku aina vähemaks.

Varem edukatel saksa müüjatel on turu keskosas muutunud raskeks. Keskmise kvaliteedi, keskmiste hindade ja vaid keskmiselt tuntud brändidega ei leia täna uusi kundesid ja ka vanu kliente on raske hoida. Odavamas segmendis ei ole keskmisetel võimalust kaasa mängimiseks. Neid päästaks vaid kvaliteet, selge profiil ja kiirus.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena