Tutvu vidinaga, mis raputab tulevikus tekstiilimaailma ja muudab selle veelgi kirevamaks
Ärileht uuris RailReedi meeskonnalt, kuidas on läinud nende toote arendamine ja millisena nähakse end tulevikus.
Kuhu olete jõudnud toote arendamise-ja lansseerimisega tänaseks päevaks?
Meil on olemas kangasoa töötav mudel ning 15 ostjat, nende hulgas ka ülikoolid Soomest ja Inglismaalt. Huvi toote vastu on tuntud üle maailma. Koostatud on suvekursus Weave Hackers koostöös Tartu Kõrgema Kunstikooliga, millele registreerimine on avatud.
Mis on seni teie meeskonna kõige silmapaistvam saavutus?
Oleme saanud meediakajastusi tuntumates professionaalsetes käsitööajakirjades, tekstiiliraamatute autor soovis lisada RailReedi võimalused oma ilmuvasse raamatusse.
Mis on olnud kõige suuremad tagasilöögid ideede teostamisel?
Eeldasime, et tootearendus suurema kasumlikkuse ja tootmise lihtsustamise suunas on palju lihtsamini saavutatav. Tundub, et see võtab palju rohkem aega. Meil on küll olnud ka õnne õigete inimeste leidmisel.
Mis on olnud teie meeskonna jaoks suurim õppetund?
Meie meeskond tutvus üksteisega Ajujahi käigus, inimesed on pärit erinevatest linnadest, valikukriteeriumiks oli kaasamängimisvõime. Ajujahi intensiivne periood on tõestanud, et kunstnikud suudavad end ka ettevõtluse kontekstis loovalt rakendada, meeskonnaliikmed on ilmutanud vaprust, sihikindlust ja vastutustunnet.
Kus ja millisena näete oma ettevõtet aasta pärast?
Aasta pärast on Railreed raputanud tekstiilimaailma- meil on huvilisi ja tellijaid nii tootele kui koolitustele. Väärtusliku kliendibaasi toel arendame tooteks ka järgmised ideed, mis aitavad kangakudujatel luua uuenduslikke struktuure ja levitada nutikaid lahendusi. Aasta pärast on meie firma kunstnikud hinnatud esinejad rahvusvahelistel tekstiilikunstisündmustel, aitame mõelda väljaspool kasti. Meie tootepaketis on 3 hitti ja koostöös rõivadisaineritega astume üles ka moelavadel. Meie õppevideod ja materjalid löövad laineid. Tänu Ajujahil sõlmitud tutvustele osaleme himukalt ka tootearendusvõistlustel, kus meie karastunud tiimi liikmed on tegijad.
Kui peaksite valima Ajujahi TOP 30 seast ühe lemmiku, kes see võiks olla ja miks?