Viru Ilu töötas välja brändi nimega PÜRF, mis pakub vananemisvastase toimega nahka toitvaid näomaskide segusid. Maski koostis on peen ja poorne, see on hea toksiinide ja jääkainete eemaldaja. Lisaks tugevdab savimask naha elastsust, rikastab nahka mineraalainetega ja aitab leevendada põletikke.

Ärileht uuris Viru Ilult, kuidas on läinud nende ainulaadse toote lansseerimine ja millisena näeb ettevõte end tulevikus.

Kuhu olete jõudnud toote arendamise-ja lansseerimisega tänaseks päevaks?

Oleme välja töötanud brändi PÜRF, tootearendus ja pakend on samuti lõpusirgel. Toimumas on läbirääkimised kohalike spaadega, kes soovivad lisada oma teenuste hulka PÜRF hoolduseid.

Mis on seni teie meeskonna kõige silmapaistvam saavutus?

Entrumi võit ja osalemine Ajujahis andsid tugeva tõuke projekti arendamiseks. Samuti peame oluliseks TTÜ Põlevkivi Kompetentsikeskuse uuringu tulemusi, mis kinnitasid, et kasutame tõepoolest unikaalset materjali maapõuest, milles on meeletult palju nahale kasulikke toimeaineid.

Mis on olnud kõige suuremad takistused ideede teostamisel?

Ajapuudus. Teeme kõike oma põhitööst vabadel päevadel ja uneajast.

Mis on olnud teie meeskonna jaoks suurim õppetund?

Startupi arendamine on väga aeganõudev. Raskustest hoolimata oleme õppinud koordineerima erinevates linnades elavate meeskonnaliikmete tööd.

Kus ja millisena näete oma ettevõtet aasta pärast?

1. Järgmisel aastal on PÜRF tuntud kosmeetika bränd Eestis ja lähiriikides.

2. Aseri sinisavi näohooldustooted on hinnatud teadlike naiste ja meeste hulgas, kes väärtustavad loodusliku päritoluga orgaanilisi nahahooldusvahendeid.

3. PÜRF tooted on müügil tuntumates kosmeetikakauplustes ja suuremates spaades.

Kui peaksite valima Ajujahi TOP 30 seast ühe lemmiku, kes see võiks olla ja miks?

Meie tiimi lemmik on salapärase molekuliga juuksevärv Tartu poistelt (Villeman Biotech – toim) ning samuti SprayPrinter. Mõlemaid sooviks kohe osta.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena