29.03.2016, 14:49
Selgus, mis on pissikampaania tegelik eesmärk

FOTO:
Pissi.ee kampaania osutus tegelikult tähelepanujahiks, millel polnud kampaania sõnumiga vähimatki seost. Kampaania lõpus teatas selle autor reklaamiagentuur Rakett, et siseneb Soome turule, kus kannab nime Rakett Helsinki.
„Kampaania oli väga edukas, koduleht sai üle 20 000 külastuse, 86 erinevast riigist ja lisaks suurele meediahuvile kajastati uudist ka vähemalt kahes välisriigis, Venemaal ja Lätis," ütles agentuuri projektidirektor Paul Liivoja.
Uue esinduse avamisega on Eesti ettevõtjatel nüüd võimalik minna oma kaupadega Soome turule kasutades sealset know-howd Eesti hindadega.
Reklaamiagentuur Rakett on loodud aastal 2003 ning töötab tänaseks kahel põhiturul, Eestis ja Soomes.