Mitsubishi autoärile tähendab see ellu jäämist. Seda firmat on tabanud 20 aasta jooksul juba kolmas skandaal. Viimasest kütusekulu manipuleerimise skandaali ajast on ettevõtte turuväärtus kukkunud 3 miljardi dollari võrra.

Tehingust peaks tõusma tulu ka Nissanile. Jaapani suuruselt teisel autotootjal on olnud raskusi Kagu-Aasia turu vallutamisega, kus Mitsubishi autod on populaarsed.

Juba 2011. aastast teevad need kaks autotootjad koostööd uurimis- ja tootearenduse vallas.

Neljapäevase kokkuleppe alusel emiteerib Mitsubishi Motors Nissanile aktsiaid 5,3% odavamalt kolmapäevasest aktsia sulgemishinnast börsil. Sel teel saab Mitsubishi 2,18 miljardit dollarit värsket kapitali. Nissan omandab veidi suurema osaluse kui 34%, millega loetakse Jaapani aktsionäride reeglite järgi Nissan kontrollosalust omavaks aktsionäriks.