Fazer Eesti maiustuste kategooria juhi Triin Aasma sõnul on Geisha tooted olnud Eesti turul saadaval alates 1995. aastast. „Geisha edu on olnud selle pika aja jooksul imetlusväärne. Müügimahtudelt on kõige popim Geisha 100-grammine traditsiooniline šokolaaditahvel, mis on Nileseni[1] andmetel omas segmendis ka vaieldamatu turuliider,“ sõnas ta.

Aasma sõnul peab aga iga väärikas kaubamärk oma sära säilitamiseks arenema, mistõttu otsustatigi sel hooajal üllatada Geisha šokolaadisõpru uue ning trendika pakendikujundusega. "Uue välimuse loomine sellisele brändile nagu Geisha on kahtlemata väljakutseterohke ülesanne. Tegu on tarbijate jaoks väga äratuntava brändiga, mistõttu oli eesmärk olemasolevat kujundust värskendada, aga säilitada seejuures selle tuttavlik nägu," selgitas Aasma.

Geisha pakendikujunduse juures on alati olnud oluline seos idamaisuse ja jaapani kultuuriga, mida on elegantses ja kaasaaegsemas võtmes esile toodud ka uue pakendi-identiteedi puhul. Värske pakendivälimus on mati õrnroosa värvusega ja pakendeid kaunistavad idamaade hõngulised kirsipuu õied.