"21.mail hilines Viking Line'i laeva väljasõit küll 15-20 min, kuid
tundub et probleem ahtriluugiga pole kuhugi kadunud. Seekord siis ei sulgunud luuk. Viimasel hetkel tehti veel keevitustöid. Esialgu sulgus luuk vaid poolenisti ja siis õnneks ka täiesti," kirjeldas reisija laupäevaõhtuseid sündmusi. Lugejal tekkis küsimus, kui turvaline on sõita Viking XPRS-ga, kui ahtriluugiga on pidevalt probleemid. Reisija oli kuulnud ka Viking Line'i meeste juttu metalli väsimisest.

OÜ Viking Line Eesti kinnitusel tehti reisiparvlaeval Viking XPRS 21.mai õhtul ahtrirambi lukustussüsteemi remonttöid, mis ei olnud suured ja sellega ei kaasnenud keevitustöid. OÜ Viking Line Eesti sõnul on laeva ja reisijate ohutus alati tagatud, ilma selleta ei otsusta ükski laeva kapten sadamast väljuda. "Sel laupäeval otsustas laeva kapten väljuda Helsingi sadamast veidi – 14 minutit peale graafikujärgset aega kl 21.30, sulgedes ahtrirambi aeglaselt ning olles veendunud kõigi süsteemide toimivuses. Tallinnasse jõudis laev graafikujärgselt. Peale Tallinnasse jõudmist lõpetati ka muud vajalikud remonttööd. Juhtunust oli informeeritud ka laeva ohutuse järelvalvet tegev klassifikatsiooniühing," selgitas OÜ Viking Line Eesti Delfile.