Sel suvel pulmi pidav pruutpaar alustas oma kõige kaunima päeva pidamiseks kohaotsinguid eelmisel aastal. Sügisel võeti ühendust ja peeti e-maili vahendusel läbirääkimisi, kuidas oleks pidu teostatav just Leigo turismitalus. Pruutpaarile tundus kõik koht sobivat ja nii makstigi tulevase pulmapaiga broneeringutasu summas 218 eurot. Tol hetkel ütles Leigo turismitalu pruutpaarile, et broneeringutasu ei kuulu tagastamisele, vaid arvesetatakse hiljem muude kulutuste hulgast maha.

Mõne nädala pärast kirjutas pruutpaar taas Leigo turismitallu, et kas tellitud teenuse kohta sõlmitakse leping, kus oleks kõik tingimused sees, sh toitlustamine ja dekoreerimise seonduv. Leigo turismitalu teatas, et mingit eraldi lepingut ei sõlmita.

Siis aga tabas pruutpaari üllatus, kui Leigo turismitalu saatis pruutapaarile uue hinnakirja ajavahemikus 03.06.-31.08.2016. Sellesse perioodi pidi jääma ka pruutpaari pulmapidu. Pruutpaari sõnul olid nad arvestanud kodulehel oleva hinnakirjaga ja ei saa endale sellist mitmekordset hinnatõusu lubada.

Leigo turismitalu tuli pruutpaarile vastu ja lubas erandkorras tagastada broneerimistasu ja broneeringu tühistada, aga lubadust täiendati hiljem tingimusega, et tagastatakse 218 vaid juhul, kui samaks ajaks teeb broneeringu keegi teine.

Pruutpaar polnud selle tingimusega päri, sest turismitalu kodulehel avaldatud informatsiooni kohaselt ei kuulu broneerimistasu tagastamisele vähem kui 2-kuulise etteteatamise puhul. Pruutpaaril oli aga tolleks hetkel pulmadeni rohkem kui 7 kuud.

Leigo turismitalu polnud nõus summat tagasi maksma ja nii pöördutigi Tarbijakaitseameti poole, kes tegi otsuse pruutpaari kasuks.