Cherry Meedia juhatuse liikme Andres Susi sõnul on majanduslike raskuste leevendamiseks viimastel kuudel aktiivselt lahendusi otsitud, kuid praeguseks on langetatud siiski otsus tegevuse lõpetamiseks.

„Meil on siiralt kahju nii klientide kui koostööpartnerite ees, et oleme jõudnud olukorda, kus peame kõigist tehtud pingutustest hoolimata ettevõtte uksed sulgema,” rääkis Susi. „Töötame aktiivselt selle nimel, et praeguseks ca 4000 vautšerit ostnud kliendid saaksid oma teenused kätte, püüame olla kõigile osapooltele abiks ja kättesaadavad ning teeme koostööd Tarbijakaitseametiga.”

Eesti teenusepakkujate, sealhulgas restoranide ja spaade vautšerid kehtivad jätkuvalt samadel tingimustel kõigi teenusepakkujate juures. Cherry on sõlminud kõigi teenusepakkujatega lepingud, mis tagavad tarbijale teenuse kättesaamise. Maksetega on kaetud ka enamik Cherry keskkonnast ostetud lennupileteid ja turismireise. Siiski palub Cherry Meedia reisi ostnud klientidel ühendust võtta aadressil info@cherry.ee.

Cherry Meedia on 2010. aastal asutatud e-ostlemise keskkond, mis vahendas erinevate teenusettevõtete sooduspakkumisi. Firmal on hetkeseisuga Eestis ja Lätis kokku kohustusi ca 1,2 miljoni euro ulatuses.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena