Olukord on tarbijate ja ka ettevõtete jaoks keeruline ning loodame, et Cherry suudab leida lahendused tekkinud probleemidele. "Kui rääkida Chillist, siis meie oleme oma usalduse partnerite ja tarbijate seas edukalt välja teeninud. Nii 1,3 miljoni ostutehingu kui ka 1400 erineva teenusepakkujaga koostöös pole meil kordagi 6 tegevusaasta jooksul maksetega probleeme esinenud ja üritame hoida sellist joont ka tulevikus," rääkis Aigro.

Umbes 90 protsendilist turuosa jagas Chilli siiani Cherryga pooleks. "2015. aasta alguses möödusime Cherryst pea kõigis majandusnäitajates ja haarasime turuliidri positsiooni, edumaa on viimase 1,5 aastaga ainult suurenenud. Pärast Cherry tegevuse lõppu võiks ju eeldada, et suudame oma turuosa veelgi kasvatada. Konkurents e-kaubanduses on tihe ja sõltuvalt meie erinevatest ärisuundadest Chilli brändi all on meil ka erinevad konkurendid," tutvustas turu hetkeolukorda Chilli tegevjuht.

"Cherry vautšerite tarbijatelt me pole otseselt kaebusi kuulnud, küll aga on koostööpartnerid viidanud Cherry makseraskustele juba mõnda aega. Sellised majanduslikud seisud ei tekkinud Cherryle üleöö," tõdes Aigro.

Ilmselt Cherryle said saatuslikuks liiga ambitsioonikad kasvuplaanid Baltikumis, mis hõlmasid väga suuri investeeringuid. Valedest otsustest tulenevalt tekkisid suured kohustused ja ühel hetkel lihtsalt ei olnud võimalik endale võetud kohustusi täita.

"Kindlasti ei tasu Cherry ebaõnnestumist kuidagi seostada e-kaubanduse langusega või selle valdkonna hääbumisega. Nõudlus päevapakkumiste valdkonnale on endiselt olemas, kuna teenusepakkujad soovivad ennast reklaamida ja tarbijatele kättesaadavaks teha, ostujõudlus on suurem kui kunagi varem ning üha enam kolivad tehingud tavakaubandusest üle e-kaubandusse (vaadake kasvõi, mis toimub supermarketite valdkonnas). Muretsemiseks pole põhjust," on Chilli tegevjuht optimistlik.