"Järjekorras oli 8-9 inimest. Laste ja meeste kaubad on null korrusel ja millegipärast oli seal ainult kaks proovikabiini," kirjeldas lugeja oma kogemust. Ta lisas, et rahulolematud klientide nurinat oli kuulda pea kõigi järjekorras oodanud inimeste suust, abistavaid klienditeenindajad polnud aga kordagi näha.

H&Mi esindaja Tiina Miettineni sõnul on proovikabiine Tartu Kvartali H&Mi läbi kahe korruse ulatuvate poodide peale 9. "Proovikabiinide arv on paika pandud meie teiste poodide näidetel ja vastavalt teiste meie poodide kogemusele. Loomulikult ootame pärast uute poodide avamist klientidelt tagasisidet, et vajadusel viia läbi muudatused ja teha kõik selleks, et klientidel oleks võimalikult mugav meie poes ostelda," selgitas Miettinen.

Selleks, et kõik sujuks võimalikult ladusalt, on H&M kehtestanud Miettineni sõnul maksimaalse esemete proovikabiini viimise piirarvu, milleks on 7 eset. "Meie klienditeenindajad püüavad pikkade järjekordade tekkimisel kliente aidata ja leida vabu proovikabiine võimalusel ka teistelt korruselt, et kleint ei peaks pikalt ootama," ütles Miettinen.

Delfi lugeja murega lubas H&Mi esindaja tegeleda, et tulevikus oleks Kvartali keskuses nende poe külastajtel võimalikult meeldiv poekülastus.