"Meie auditoorium on enamasti vanuses 35+, nii et ka enne kattusime vähe teiste "noorte" portaalidega. Nüüd saab konkurentsi olema veelgi vähem: tegelikult on ainult üks vastane, Chilli. Ja see pole ka päris õige: suurem osa nende käibest on kauba müük offline'is, kus me ei ristu, sest erinevalt neist meie jaekauplemisega ei tegele. Lisaks on meil erinevad pakkumised: jah mudel on sarnane, kuid see on nagu võrrelda kingapoodi toidukauplusega: igaühel on oma nišš," ütles Minuvalik.ee esindaja Svetlana Kasjanenko.

Minuvalik.ee külastavus on kuni 10 tuhat külastajat päevas. Suvel näitaja langeb, talvel kasvab. Aga see ei tähenda, et kõik need inimesed vaatavad igat pakkumist eranditeta, rääkimata tehingutest: see kõik sõltub hinnast, atraktiivsusest, palga kuupäevast, ilmastikuoludest ja aastaajast.

Kasjanenko sõnul ülehindas Cherry oma brändi tugevust. "Ei ole oluline, kui tähtis sa oled,kõik toetub tasakaalule tulud-kulud. Võib-olla nad soovisid müüa iseennast. Aga see ei õnnestunud. Ja teenida rutiinsusel paraku ei suudetud," ütles Kasjanenko.

Partnerite reaktsiooni ühe päevaga Kasjanenko arvates hinnata ei saa: kes tänu Cherryle saavad olulist kahju ja probleeme - TKA kohustab teenuste osutamiseks isegi kui raha pole teenuse eest saadud — kindlasti keelduvad töötamisest teiste platvormidega. Aga ülejäänud jäävad: selle mudeli toodete ja teenuste edendamine on piisavalt tõhus ja vähem kulukas võrreldes teiste reklaamimeetoditega.

"Me alustasime "moderniseerimist" juba 2 aastat tagasi ja nagu kogemused on näidanud, väga õigel ajal: jah, sellist käivet, nagu 2010 - 2012 enam ei ole, kuid me töötame väikese, kuid ikkagi kasumiga; see on palju parem kui omada suurt käivet ja kopsakaid miinuseid. Võti on meie arvates tegeleda oma asjaga (mitte minna offline kaubandusse ükskõik kellena, pakkuda vaid e-kaubanduse teenuseid) ja vähendada oma kulusid, peamiselt partnerite iseteeninduskeskkonna rajamise arvelt. Seni on meil sellega kõik hästija mis saab edasi, seda näitab aeg," rääkis Minuvalik.ee e-poe esindaja.