"Vihaste lindude" looja: idufirmalik mõtteviis päästab Soome majanduse
Ann-Marii Nergi
Peter Vesterbacka oma vihase linnu pildiga T-särgi ja pusaga on kõndiv reklaam Angry Birdsi brändile. Seekord aga paigutas ta linnu pildi ette konverentsi Latitude59 kaelakaardi – konverentsist võtab ta osa kahel päeval.
FOTO: Foto: Vallo Kruuser
Angry Birdsist peab saama sama kõva bränd kui Miki Hiir, ütleb Rovio turundusjuht.
Mobiilimängu „Angry Birds” loonud ettevõtte Rovio turundusjuht ja maailma suurima start-up-konverentsi Slush asutaja Peter Vesterbacka räägib Ärilehele antud usutluses, kuidas Soome majanduse päästjaks on just uus põlvkond start-up-ettevõtjaid või vähemalt iduettevõtjate moodi mõtlevad töötajaid. Üsna noore firmana on Rovio eesmärk luua Angry Birdsist sama kõva bränd kui Miki Hiir või Hello Kitty.