Premia juht: uuest jäätisest on saanud hitt-toode, oleme tellimuste täitmisega raskustes
Jäätisetootja Premia TV3ga koostöös valminud Padjaklubi jäätis on osutunud üllatavalt populaarseks ning maikuuga müüdi kogu aastaks plaanitud kogus.
„Tootest on kujunenud müügihitt,“ kinnitas Premia tegevjuht Aivar Aus. Maikuus müüdi Padjaklubi jäätist koguses, mida algselt planeeriti kogu aasta müügiks- 15 tonni. Aus tõdes, et toode on nii populaarne, et ettevõte on selle tellimuste täitmisega raskustest.
Oma osa on andnud kindlasti soe maikuu, igatahes on seekordne jäätisehooaeg alanud väga hästi ning Premia plaanib Ausi sõnul oma turuosa kasvatada 2-3% ja saavutada aasta lõpuks 35-36% turuosa.
Premia omaniku Food Unioni Baltimaade, Venemaa ja SRÜ piirkonna tegevjuht Sergei Beshmelnitski rääkis, et Eesti turu põhibränd on siiski Eriti Rammus.
Premia kätte on Food Unison usaldanud oma esimese globaalse jäätisekaubamärgi, 20th Century Foxiga koostöös Ice Age lastejäätise tootmise. Selleks vajaliku moodsa tootmisliini hankimisse investeeris ettevõte 200 000 eurot. Premia suudab toota umbes 500 tonni Ice Age jäätist aastas ning Beshmelnitski sõnul hakatakse seda müüma nii Baltimaades kui ka kaugemal. „Esimestel kuudel kasutame vaid 50% kogu tootmisvõimekusest, kuid uue Ice Age jäätise tohutu ekspordipotentsiaal kasvatab lähikuudel kindlasti mahte,” sõnas Sergei Beshmelnitski.
Tänavune jäätisehooaeg on alanud suurepäraselt ning me plaanime kasvatada oma turuosa 2-3% ning saavutada aasta lõpuks 35-36% turuosa,” lisas Aus.