Silja Symphony desinfitseerimisaktsioonil osales 400 inimest
Seoses 28. mail reisilaeval Silja Symphony esinenud noroviiruse juhtumitega viidi möödunud pühapäeval 400 puhastus- ning laevatöötaja poolt läbi kõikide reisija- ja meeskonnaalade põhjalik desinfitseerimisaktsioon. Desinfitseerimist ja teisi ennetavaid meetmeid rakendatakse ka järgneval nädalal.
Üle kogu laeva desinfitseeriti kõik kajutid nii reisija- kui meeskonnaalal. Tööde hulka kuulus ka föönide, telefonide, televiisoripultide jms desinfitseerimine. Samuti desinfitseeriti kõik restoranide ja baaride alad, seinad, mööbel, tekstiilid, aknad, aknalauad, vaibad ja põrandad. Desinfitseerimine puudutas ka kõiki kööke.
Sunflower saunakeskuses desinfitseeriti kõik alad ning vahetati uuesti välja kogu vesi. Aktsiooni käigus desinftseeriti ka konverentsiala, koridorid, ootealad, trepialad, liftid, avalikud toaletid, kaubaveojuhtide söökla, meeskonnasöökla, kontoriruumid ja tööalad, meeskonna jõusaal, välistekid, reelingud ja ukselingid, Tax Free Superstore ja teised poed, promenaadiala koos klaasseinadega ning kasiino, k.a. mänguautomaadid.
Erilist tähelepanu pöörati laste mänguala Silja Landi puhastamisele, kus desinfitseeriti kõik pinnad. Mänguasjad, mida puhastada ei saanud, läksid hävitamisele. Hävitati ka pabermaterjal, mis võis viirusega kokku puutuda.
Desinfitseerimisaktsioonis osales üle 400 inimese ning see kestis kella 9.30-st hommikul kuni kella 19-ni õhtul, mil algas reisijate pealeminek.
Desinfitseerimiseks kasutati spetsiaalseid kemikaale ning eksperdid andsid meeskonnale kohapeal täiendavaid juhiseid. Eksperdid jäävad laevale, et jälgida olukorda ning teha jooksvalt riskianalüüsi, et kiiresti võtta kasutusele täiendavaid meetmeid, kui selleks vajadus on.
Ettevõte koos Silja Symphony meeskonna ning Soome terviseametiga on viimase pooleteise nädala jooksul teinud ühiseid jõupingutusi noroviiruse leviku tõkestamiseks ja väljatõrjumiseks, mis selle aja jooksul on tekitanud terviseprobleeme üle 200 inimesele. Soome terviseamet jätkab täiendavate testidega ning juhiste andmisega laevale ja sadamaaladele.
Tallink vabandab reisijate ees ebamugavuste pärast ning lubab jätkuvalt tõsiselt panustada olukorra lahendamisse. Küsimuste või kaebuste puhul palub ettevõte pöörduda klienditeeninduse poole.