Kasulikule kirjutas Delfi lugeja, kelle sõnul kannatavad sajad inimesed Cherry Media e-poe kaudu pakutud reiside korraldajafirma Wow Travel tegevuse tõttu. Tekkinud on paradoksaalne olukord, kus reisijad maksavad reaalajas edasi järelmaksu reisi eest, mida hetkeseisuga enam ei toimu.

Lugeja sõnul kannatavad tarbijad, kel on reisid makstud või maksavad neid edasi järelmaksuga ning ometi reisile ei saa.

"Reis Horvaatiasse algusega 6. juuni 2016 jäi juba ära. Härra Susi Cherry Media OÜ-st väitis aga, et suvised reisid on kõik makstud reisifirmale Wow Travel", kirjutas lugeja, kes soovib teada, kes ärajäänud reiside eest vastutab nind reisi ostnud inimestele nende raha tagasi peaks maksma.

Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ütles Kasulikule, et firma on kandnud ettemaksuna Saksa reisikorraldajale Wow Travel 85 protsenti ostetud reiside mahust.

"Sisuliselt on meie poolt tasutud kõik reisid kuni oktoobrini ning enamus oktoobri reise. Kahjuks pole meil teadmist, miks reisikorraldaja lepingust tulenevaid kohustusi ei täida," sõnas Susi.

Susi teatel on tarbijakaitseamet võtnud suhtluse Wow Traveliga Cherry.ee-lt üle: "Meil on siiralt kahju, et selline olukord on tekkinud, kuid paraku ei saa me kommenteerida koostööpartneri tegemata jätmisi," kommenteeris ta.

"Siinkohal võin tuua eeskujulikuks näiteks kõik koostööpartneritest lennufirmad, kes on otsustanud kõik lennu ostnud kliendid sihtpunkti viia ja tagasi tuua," ütles Susi ning lisas, et edasise tegevuskava Wow Traveliga seotud reiside osas paneb kokku juba tarbijakaitseamet, kes suhtleb ka kolleegidega Saksamaalt.

Susi sõnul on tarbijakaitseamet on esitamas hagihoiatust reisikorraldaja suhtes ning tõsiselt kaalutakse ka kuriteoteate esitamist.