"Kilekotid on muutunud tänu ohjeldamatule kasutamisele suureks ohuks loomadele, lindudele ja kaladele ning on jõudnud ringiga ka inimese toidulauale. Kilekottidest on saanud globaalne probleem, millel puuduvad riigipiirid," ütles Ohvril.

Killerkoti ja Rimi looduskampaanias kaasa lööv Märt Pius leiab, et eks inimesed ise peavad näitama, et nad ei taha kilekotte ja iga virsik ei pea olema eraldi kiletatud – siis ehk poed ja tootjad seda enam ei paku ka. „Me ei tohi olla nii mugavad, et tarbime toote sekundiga, aga ilus pakend selle ümber laguneb 500 aastat.“

„Püüame täna leida vastuse küsimusele, kuidas vähendada eestlaste kilekotilembust ning mida saaksid selleks teha jaekauplused. Kas hetkel arutuse all olev seaduseelnõu muuta õhukesed kilekotid tasuliseks ja tõsta suuremate kilekottide hinda oleks lahendus?“ lausus Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats. „Oleme juba aastaid kutsunud oma kliente üles loobuma plastikkottidest ning proovima nende asemel mõnda loodussõbralikku alternatiivi: näiteks paber-, võrk- või riidest ostukotti."

Täna jagati Põhja Rimis 100 esimesele meeskliendile tasuta riidest poekott, mis on disainitud meeste soove silmas pidades – poekoti sangad pole nii pikad ning kotil on meestele sobiv kujundus. Rimi korraldab riidest poekoti disainikonkurssi igal aastal, kus saavad osaleda kõik huvilised ning lemmiku valib rahvas.