Reklaam oma halliseguse graafilise kujundusega mõjub ajalehepaberil vägagi värvikalt. Hea teostus ja väljapeetud stiil. Töö autoriks on loovagentuur Tank.

Autorid ise ütlevad, et tingituna nimetusest “Pööriöö” sai visuaalne maailm loodud ümber suvise pööripäeva, mis on aasta pikim päev ning mil päike ja kuu võiksid otsekui kohtuda. Just nii nagu “Pööriöö” vodka pudelil on nad üks ühel teine teisel pool. Seda lühikest ööd peetakse rahvapärimuses maagiliseks ajaks ning siis võib juhtuda imelisi asju. Ringi liiguvad võlumaailmadest pärit olendid, põlevad lõkked ja tantsitakse ürgseimal kombel.

Žürii märkis ära ka Tartu Kaubamaja roosa lahenduse, mis justkui raamis ära rubriigi artikli.

Lisaks toodi välja ka Tallinki "Rohkem kui Helsingi", teater NO99 Pööriöö Uni ning Saku Originaali draakonivisuaal.

Eesti juhtivad ajalehed valivad iga kuu parimat trükireklaami. Konkursil osalevad kõik Äripäeva, Õhtulehe, Ekspress Meedia ja Postimees Grupi lehtedes ilmunud reklaamid ja erilahendused, mis eristuvad idee värskuse, kõrge kunstilise ja tehnilise teostuse ning konteksti sobivuse poolest. Töid hindab reklaamiekspertidest koosnev žürii. Aasta parim selgitatakse kuude võitjate seast. Võidureklaami tellinud klienti ootab Cannes Lions 2017 delegaadipakett.

Rohkem infot konkursi kohta saab siit.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid