Cannes Lions on 8 päeva täis loovust, inspiratsiooni, parimate tunnustamist ja networkingut. Inspiratsiooniseminaridest töötubadeni, žürii töö telgitaguste tutvustamisest auhinnatseremooniateni. Maailma suurimale loovusfestivalile kohaselt on esindatud mitmekesine valik maailmanimesid erinevatest valdkondadest. Mustkunstnik David Copperfieldist reklaamikunstniku David Drogani. Teiste hulgas veel ÜRO peasekretär Ban Ki-moon, superstaarid Iggy Pop ja Usher ja enimvaadatud TED-talkiga kuulsust kogunud autor Sir Ken Robinson.

Sellele lisaks otseloomulikult väga suur hulk erinevaid loovagentuuride juhtivaid töötajaid ja visionääre.

Ogilvy&Inspire on Ogilvy&Mather reklaamiagentuuride poolt korraldatav igaaastane inspiratsiooniseminar, kus maailmaklassi ideede ning visioonide telgitaguseid aitavad lahti mõtestada enda valdkonna absoluutsed tipud. 2006. aastal Cannes filmifestivalil parima režissööri auhinna võitnud Alejandro González Iñárritu naaseb Cannes’i kriitikute ja vaatajate poolt ühe tunnustatuma filmimehena, kes on viimase kahe aasta Oscarite jagamisel parima filmi kategoorias puhta vuugi teinud. „Lindmehe“ ja „Mees, kes jäi ellu“ autor viib kuulajad teekonnale, millel käies on ta riske trotsides oma edu leidnud.

Ambient-muusika ühe mõjukaima teerajaja Brian Eno karjääritee on suuresti kulgenud loovuse ja tehnoloogia ristumiskohas. Muusiku, produtsendi, visuaalkunstniku ja loovmõtlejana tuntud mehe uue albumi põhjal valminud eksperimentaalfilm on piisav põhjus, et Dentsu Lab Tokyo esindajatega maha istuda ja rääkida „loova ajuga“ tehisintelligentsist.

David Droga ja Kevin Plank on tulnud, näinud ja võitnud! Vastavalt ühe hinnatuima reklaamiagentuuri Droga5 ning spordiriiete firma Under Armour asutajad on lühikese ajaga „peksupoistest“ suurfirmadeks võrsunud. Sessiooni käigus jagavad mehed teadmisi, mille baasilt on see edu saavutatud.

Tervisehoiukommunikatsiooni festivali Lions Health raames teeb ettekande sotsiaalministeeriumi asekantsler Ain Aaviksoo. Aaviksoo esitab visiooni täielikult personaliseeritud tervisesüsteemist, mida toetavad digitaalsed lahendused. Esitluse osaks on ka auditooriumile mõeldud DNA-testi demo, mille läbiviimist juhendab Eesti Geenivaramu kommunikatsioonijuht Annely Allik. Presentatsiooni aitavad ette valmistada dramaturg Mart Kase, loovagentuur Wellmark Health ning Motion.

Lionsile on Eestist minemas reklaamiagentuurid Tabasco, Imagine, Kontuur, Nexd, Zavod, Taevas, Wellmark Health ning klientidest Sotsiaalministeerium, Geenivaramu, A le Coq.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena