Rescoval: Keerukate reklaamide paigaldamine tõi edu
Millega Rescoval OÜ tegeleb ja kes on teie kliendid?
Meie ettevõte tegeleb reklaamide paigaldusega, me ei tooda ega oma ühtegi printimisseadet ja see ei ole ka meie strateegia. Aitame meediaettevõtetel kampaaniaid läbi viia, paigaldades kõik reklaamid, olenemate paigalduskoha erilisusest või keerukusest. Kuna meil on üle Eesti ka tugev paigaldajate võrgustik, siis suudame 24 tunni jooksul ka kõige suurema kampaania üle riigi paika panna. Meie suurimateks klientideks on Rimi Eesti Food AS ja erinevad kaubanduskeskuste haldajad.
Meie ettevõtte põhimõte seisneb kliendi (eri)soovidega arvestamises, töö peab valmima kiirest ja väga kvaliteetselt — just nii nagu klient seda ootab.
Rescoval on juba mitu järjestikust aastat pälvinud Krediidiinfo kõrge A-klassi reitingu ja „Eduka Eesti Ettevõtte“ tiitli, missugune on teie kogemus, kuidas see tunnustus mõjub?
Krediidiinfo Eduka Eesti Ettevõtte kuldset märki oleme kasutanud oma mainekujunduslikus strateegias. Otseselt me seda oma klientidele saatnud ei ole, küll aga kõik uued koostööpartnerid, kes meie kohta taustakontrolli teevad, seda märki ka näevad ja see annab positiivse noodi meie maksekäitumise ja usaldusväärsuse kohta. Ma arvan, et see on väga oluline.
Töötajatel on tunnustuse saamise üle samuti väga hea meel, nad näevad, et ettevõte maksab makse ja maksekäitumine on korras.
Kuidas Rescoval oma kiiret kasvu ja Eduka Ettevõtte tiitlit kavatseb hoida?
Rescoval on kümne aasta jooksul tegelenud väga erinevate asjadega. Lõpuks jõuti reklaamide paigalduseni tänu tänaseks väga heale koostööpartnerile Rimile, kellel oli otsene vajadus selliste inimeste järele. Kuna sellist ettevõtet ei olnud Eestis olemas, siis oli kiire otsus ja suund võetud — täna me seda ei kahetse. Tänaseks oleme võimelised paigaldama väga suuremahulised erinevad kampaaniad üle Eesti 80-nes eri keskuses korraga. Näiteks hiljuti oligi vaja ühe päevaga paigaldada reklaamid 40-nes Säästumarketis, 40-nes Rimi kaupluses, Rimi fassaadidel ning Arctic Spordi reklaamid bussipeatustes.
Lisaks veel EuroApteegi reklaamide kleepimistööd, kus kleepisime väga suured aknapinnad üle ja kindlasti oli veel jooksvaid töid, mida meie usin meeskond suutis ära lahendada, et klientidele head meelt teha.
Kõige pinget pakkuvam on kindlasti olnud H&M-i reklaami paigaldamine Postimaja fassaadile, mis katab 160 ruutmeetrit klaaspinda ja on 15 meetri kõrgusel, kus mängib rolli juba tuulekiirus, ilmastiku olud ja all olev hästi tihe inimeste liiklus. See kõik kokku teeb paigalduse väga keeruliseks. Seda enam olen uhke oma paigaldajate üle, kes suutsid selle töö teha vähem kui 13 tunniga.
Mahukad äriprojektid ongi üks meie firma visiitkaart ning selliseid uusi ja põnevaid väljakutseid me lahendame 3-4 korda kuus. Suuri ja mahukaid erilahendusi tuleb iga päev üha rohkem juurde, sest kui kliendid näevad, et saab, siis nad mõtlevad üha julgemalt crazy`sid asju välja.
Oleme väga palju kontakte leidnud sisuturunduskanalite kaudu. Me ise praktiliselt kliente ei otsi, kuna Eestis puudub selle valdkonna nii suur tegija, siis leitakse pigem meid üles. Just tänu meie suurtele paigaldustöödele ja meie mehed näevad ka väga esinduslikud välja — reklaamriided on seljas ja tihti helistataksegi, et nägin objektil tehti sellist vägevat kampaaniat, et kuidas meie ka saaksime teid kasutada?
Plaanis ongi käia messidel ja laiendada ka väljapoole Eestis. Tulevikuplaanid on kindlasti Rootsis, Soomes ja Lätis hakata paigaldusi tegema.