Euronics Eesti esindaja Kristjan Terase sõnul vastab ka Eesti puhul tõele, et laia kõlapinnaga spordisündmused mõjutavad kodutehnika müüki.

"Oleme seda kogenud nii olümpiamängude kui ka jalgpalli maailmameistrivõistluste ajal ning meie müügistatistikas võib praegu märgata selget tõusu eelkõige telerite müügis – seda võib suure tõenäosusega pidada jalgpalli EM-i "süüks"," ütles Terase Delfile.

Terase sõnul on möödunud aasta sama perioodiga võrreldes televiisoreid Euronicsi kauplustes müüdud pea 25% võrra rohkem.

"Samas oleme sortimendi valimisel arvestanud sellega, et suur osa kliente pole oma televiisorit uue vastu veel välja vahetanud ning seetõttu oleme laiendanud tootevalikut kõikides oma kauplustes. Müüginumbreid mõjutavad kindlasti ka jooksvad kampaaniad nagu näiteks 0% intress teleritele, mis on tänavu langenud juunikuusse," kommenteeris ta.

Sel aastal mõjutab Euronicsi teatel telerite müüki tõenäoliselt ka asjaolu, et esmakordselt on Eesti televaatajatel võimalus kogeda suurt spordisündmust märgatavalt paremas HD-kvaliteedis, mille pilt on tavakanalitega võrreldes oluliselt selgem.

"Tänavune EM-periood erineb möödunuist kõige rohkem selle poolest, et üha enam tuntakse huvi lisaks teleritele ka helisüsteemide vastu," lisas Terase. "Väga positiivset vastukaja on saanud soundbarid, mis võimaldavad lihtsa vaevaga televiisori helikvaliteeti suurel määral parandada."