Ehkki Suurbritannial ei ole lähimineviku jalgpalli meistrivõistlustel just eriti säravalt läinud, toob äsja alanud EM endaga kaasa vähemalt edu brittide majanduses. Värsked tarbijanumbrid näitavad, et britid ostavad võistluse eel märksa rohkem telereid ja alkoholi.

Lloyds panga poolt läbi viidud uuringust tuleb välja, et jalgpalli meistrivõistlused on Suurbritannias alati kaasa toonud teatud kaubaartiklite tarbimise järsu tõusu. Kõige enam tõusid müüginumbrid seoses 1996. aastal Suurbritannias toimunud EM-iga.

Lloyds panga majandusanalüütik Nitesh Pateli sõnul toob spordivõistlustega seotud eufooria Briti majandusele vaid kasu. Patel märgib, et kuna sel aastal osalevad Euroopa meistrivõistlustel esimest korda ka Põhja-Iirimaa ja Wales, võib nendes piirkondades veelgi enam tarbimise kasvu täheldada.

Majandusanalüütikud toovad välja, et mida paremini Suurbritannial meistrivõistlustel läheb, seda suuremat kasvu on ka tarbimises oodata. Arvestades "brexiti" tekitatud habrast seisu Briti majanduses on see ainult positiivne.