Coca Cola korgikampaania paneb noorte leidlikkuse tööle: poodidest tassitakse koju kümnete viisi võidupudeleid
Kasulikuni jõudis vihje lugejalt, kelle sõnul on Coca Cola karastusjookide "iga neljas kork võidab" kampaania tekitanud noortes tarbijates suurt hasarti võtta võidukorkide kampaaniast viimast.
Kampaanias on võimalik võita uus 0,5-liitrine Coca Cola, Fanta või Sprite'i pudel, soetades kaubandusvõrgust vastava karastusjoogi kampaaniapudeli ning leides selle korgi alt märgistuse, millega on võimalik müügipunktides kork uue pudeli vastu vahetada.
Kasulikule tulnud vihje järgi on aga noored karastusjookide tarbijad avastatud, et kõige suurem võimalus juba poes võidukorgi olemasolu kindlaks teha on keskenduda just Fanta pudelite uurimisele: nimelt on Fanta pudeli erilise kuju tõttu võimalik korgi alla paremini näha kui Coca Cola ja Sprite'i puhul.
Sellest tulenevalt on noored poodidest kümnete viisi Fanta pudeleid lunastanud ning väidetavalt loonud olukorra, kus poed neile enam võidukorkide vastu kampaaniapudeleid ei anna.
Otsides kaubandusvõrgust Fanta kampaaniapudeleid, et ise võidukorgi tuvastamise lihtsust või raskust järele proovida, pidime aga poodidest tühjade kätega väljuma, kuna seitsmest kesklinnas asuvast toidupoest ei olnud üheski Fanta kampaaniapudeleid müügil. Samas olid mitmes neist olemas Coca Cola kampaaniapudelid. Allolevad pildid on tehtud Norde Centrumi Rimis.
Küsides Norde Centrumi Rimist, kas vihje, nagu oleks poed enne kampaania lõpukuupäeva lõpetanud Fanta kampaaniapudelite müümise, ütles Kasulikuga suhelnud teenindaja, et tema teada on Fanta kampaaniapudelid lihtsalt välja müüdud. Teenindaja lisas, et poisikesi, kes lihtsamat teed pidi võidukorke üritavad tuvastada, tuleb ikka ette.
"Kui ma näen, et keegi neist üritab korgi alla kiigata ja teeb seda juba pikemat aega, olen ikka neile märkuse teinud," ütles Rimi teenindaja, ent lisas, et sellist tegevust tuleb korgikampaaniate puhul ikka ette.
AS Coca-Cola HBC Eesti avalike suhete juht Nele Normak kinnitas, et Fanta kampaaniapudelite riiulitelt kadumine ei ole seotud sellega, et noored on avastanud viisi juba poes võidukorgiga pudel koju viia.
Normaku sõnul kuuleb ettevõte Kasulik.ee vahendusel esmakordselt, et kauplused on avaldanud soovi võidukorkide vahetamine lõpetada, kuna võidukorkide tagastus on tihenenud ja kogused kasvanud.
"On heameel tõdeda, et Coca-Cola, Fanta, Sprite kampaania „iga neljas kork võidab“ on osutunud väga edukaks ja tekitanud tarbijates meeldivat elevust. Oleme sarnaseid kampaaniaid korraldanud ka eelnevatel aastatel, aga kunagi ei ole olnud nii palju müüte ja loomingulist lähenemist võidukorkide tuvastamisel," ütles Normak.
"Iga toote pudelikuju tuleneb selle toote turunduskontseptsioonist ja on talle ainuomane. Kampaania tarvis ühtlustatud kujuga pudeleid me ei tooda."
Kampaania kestab 15. juunini ja Coca Cola kinnitusel sõltub toote saadavus kaupluses müügikoha tellimisest. Lähtuvalt kampaaniareeglitest saab võite lunastada kokkulepitud vahetuspunktides juuli keskpaigani.