„Ligi 30 inimese pagas jäeti Tallinna maha ja Nice'i lennujaamas kulus ligi kolm tundi kadunud pagasi registreerimisele,“ kirjutas reisija.

„Eilne Tallinna-Nice'i lend hilines tõesti - väravast liikus lennuk välja planeeritust 20 minutit hiljem ja kohale jõuti planeeritust 40 minutit hiljem. Hilise väljumise põhjuseks oli slot ehk nn piirangualad lennumarsruudil, mis pole kahjuks meie kontrollida,“ ütles Nordica kommunikatsioonijuht Liis Veersalu. „Eilsete väga tugevate tuulte tõttu pikenes lennuaeg ning lennuk ei võimaldanud selliste tuulte ja sellise pikkusega lennu jaoks võtta peale korraga kõiki reisijad, nende pagasit ja vajalikku kütust. Et kõik reisijad saaksid siiski pardale, jäeti osa pagasist maha.“

Pagas saadetakse Veersalu sõnul esimesel võimalusel järele ning toimetatakse reisijate antud aadressile. Pool mahajäänud pagasist on Nice'i poole juba teel ning ülejäänu saadetakse järele tänase päeva jooksul. „Palume kõigi asjasse puutuvate reisijate käest ebamugavuste pärast vabandust,“ lisas Veersalu.

„Miks läks Nice'i lennujaamas kadunud pagasi registreerimiseks aga tervelt kolm tundi, ma kommenteerida ei oska, sest selle eest vastutab sealne maapealne teenindus,“ ütles Veersalu. „Võib vaid eeldada, et ju on sealsel lennujaamal jalgpalli EM tõttu väga suur koorumus, mistõttu võtab ka reisijate teenindamine kohati tavapärasest kauem aega. Uurime aga kahtlemata kindlasti ka ise, milles täpsemalt probleem oli. Igatahes tänan sellele probleemkohale viitamast ning julgustan meie reisijaid ikka ja alati tagasisidet ka Nordicaga otse jagama.“

Pahane Nordica klient teatas täna õhtul kell 21.20, et ei ole oma pagasit ikka veel kätte saanud. "Siiani pole minuni eile kaduma läinud kohver jõudnud. Olen terve päeva seda oodanud ning seal on mu tööks väga vajalikud asjad sees," pahandas naine. "Keegi pole mulle helistanud ja ma ise ei saa kedagi kätte. Eestist öeldakse Prantsusmaa number, aga Prantsusmaal ei vasta keegi, olen proovinud erinevaid numbreid. Keegi ei võta juhtunu eest vastutust," kurdab ebameeldivasse olukorda sattunud reisija.

"See on viimane kord, kui selle lennufirmaga lendan. Ja keegi ei vabanda, ammugi ei kompenseerita mulle sentigi, mida selle jama tõttu olen pidanud maksma."