Crazydeali juhatuse liige Keith Piibemann vastab:

Ilma konkreetse kliendi nime või tellimuse andmeid teadmata on keeruline kommenteerida, et miks ei ole kliendile kaupa saadetud või raha tagastatud. Kindlasti pole sel miskit pistmist teie poolt väidetavate raskustega. Saadame igapäevaselt klientidele meie tarnepartneri Omniva vahendusel mitmeid sadu pakke üle kogu Baltikumi. Klientide meeleheaks pakume tihti ka väga soodsat kohaletoimetamise hinda. Lisaväärtusena on kahel õnnelikul suve lõpuni käimasoleva kampaania jooksul võimalus võita reis Türki 5* hotellis.

CrazyDeali prioriteet on jätkuvalt kliendi rahulolu ja meeldiva ostukogemuse pakkumine. Juhul kui CrazyDealil ei ole õnnestunud kliendile kaupa tarnida, on CrazyDeal alati tagastanud ja tagastab ka edaspidi 100% ostusumma seaduses ettenähtud korras.

Probleemide või küsimuste korral soovitame klientidel alati esmajärjekorras pöörduda CrazyDeali klienditeeniduse poole. Kliente teenindame nii telefoni kui e-maili teel.