"Ootasime küsimusi nii valuutariskide maandamise kui ka igapäevapanganduse osas," ütles Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask pakkudes välja, et ehk pidurdas inimeste huvi parasjagu kestvad puhkused ning pühad.

Siilivask lisas, et tõepoolest eeldati suurt huvi just selles osas, et inimesed küsiks, mida Brexit Swedbanki klientidele tähendada võib.

Siiski väljendas ta lootusrikkust, et inimeste huvi suureneb nüüd, mil Brexit on päriselt ka toimunud.

Samasugust tendentsi tähendas ka SEB. Panga kommunikatsioonijuht Evelin Allas nentis, et ühtegi infopäringut Brexiti osas nendeni ei jõudnud. Sellele vaatamata on SEB üritanud tõsta inimeste teadlikkust korraldades telefonikonverentsi ettevõtjatele ning lisades aktiivselt infot sotsiaalmeediasse.

"Võib-olla on olnud piisav infot juba ringluses, nii meedias kui ka mujal, ja seepärast ei ole tekkinud ka küsimusi," pakkus Allas.

Danke Banki ettevõtete panganduse direktor Tõnu Vanajuur ütles, et Euroopa ei olnudki poliitiliselt ega ka majanduslikult selleks otsuseks valmis. "Täna on ettevõted ooteseisus ja oodatakse järgmisi samme," lisas Vanajuur ning soovitas igal ettevõtjal teemal pilku peal hoida ning hinnata, kas iseseisvalt või koostöös pangaga otseseid, aga kindlasti ka kaudseid võimalikke mõjusid.