Mõjukam kui Obama või Merkel: kultusimpeeriumi juht, keda jälgib 7 miljonit andunud fänni
Ajakirja Time mõjukamate internetikuulsuste topis trooniv Austraalia staarblogija Kayla Itsines on naine, kelle iga liigutust jälgib Facebooki vahendusel igapäevaselt umbes seitse miljonit fänni ja Instagrami kaudu üle viie miljoni silmapaari. Sotsiaalmeedia on ühtlasi Itsinesi tööriistaks, ehitamaks fitnessimpeeriumi, mis on tänaseks saavutanud kulutusliku staatuse.
24-aastane fitnessiguru Kayla Itsines alustas enda karjääri ühes Austraalia spordiklubis töötades, ent leidis peagi, et seal läbitud harjutused ei olnud sageli nii tõhusad, kui kava, mille ta enda jaoks kokku oli pannud.
Internetis saavutas Itsines gurustaatuse pooljuhuslikult, kui hakkas enda trenninippe oma blogis avaldama ja postitas nõuandeid koos piltidega ka Instagrami.
Täna on Instagramist saanud Itsinesi põhiline tööriist ning oma toodete promomiseks ei pea blogija isegi enda pilte postitama, vaid piisab oma jälgijate edusammude kajastamisest. Sisuliselt on Itsinesi loodud fitnessimpeerium doominoefektina tööle hakanud ning uued edulood ja sotsiaalmeediapostitused on ühtlasi ka staarblogija põhiliseks reklaamivahendiks.
Täna leiab Instagramist tuhandeid enne-ja-pärast fotosid, mis on märgistatud sildiga "#BBG" ja kus Itsinesi jälgijad näitavad enda edusamme, järgides tema kava.
"BBG" tähistab "Bikini Body Guide"-i, mis on Itsinesi trennikava nimi. Kava koosneb 12-nädalastest tsüklitest, mille jooksul inimesed järgivad täpselt välja mõõdetud harjutusi, et saavutada "ideaalne bikiinikeha".
BBG-l on järgijaid üle maailma ning Itsinesi fännid on nõus mobiilirakenduste ja trennikavade eest välja käima üsna kopsakaid summasid.
Tänaseks on 12-nädalastest trennikavadest välja kasvanud ka erinevad mobiilirakendused ja trennivideod, rääkimata kõikvõimalikest veepudelitest ja muust fännikaubast, mida Kayla Itsines enda brändi alt müüb. Nii on 24-aastasest blogijast saanud üks mõjukamaid hääli internetis.