Lehis ei pea firmaautode märgistamist kõige olulisemaks aspektiks uue eelnõu puhul. Tema sõnul on oluline, et kleebiste või muu märgistuse kõrval säiliksid ka sõidupäevikud, mille abil tuvastada, kui palju teevad segakasutusega autod töö- ja palju erasõite, ning et maksustamine lähtuks tegelikest sõitudest, mitte auto võimsusest, kirjutas ERRi uudisteportaal.

Maksumaksjate esindaja loodab, et seaduseandja teeb eelnõu väljatöötamisel veel muutusi, mis selle võimaluse alles jätaks.

"Kes tahavad sõidupäevikut pidada, võiksid saada seda edasi teha, muidu on põhiseadusvastane," kinnitas Lehis. "2012. aastal, kui sõidupäevik loodi, oli selle taga õiguskantsleri kiri," rõhutas Lehis.

Kuna maksustatakse mõttelist palgalisa, mida tööauto kasutamine töötajale tähendab, tuleks Lehise sõnul jälgida just töö- ja erasõitude määra, mida saab teha üksnes sõidupäeviku abil.