Reisiveoühendus Tallinna ja Moskva ning Peterburi vahel katkes ajutiselt 2015. aasta maikuus, kui AS GoRail lõpetas Venemaa suunal opereerimise.

Eesti Raudtee ja Venemaa Raudteede koostöös taastati ühendus möödunud aasta 10. juulil, mil Moskvast väljus esimene rong Tallinna poole. GoRaili kanda jäi korraldatud hanke tulemusel veduriteenuse pakkumine Eesti Vabariigi territooriumil.

Esimese aasta jooksul on rongisõit osutunud populaarseks ning reisijate mugavamaks sõidutamiseks ellu viidud mitmeid arendusi.

2015. aasta augustis uuendati kasutatavat vaguniparki. Rongi koosseisus on uued ja mugavad kupeevagunid, platskaartvagun, istevagun ja restoranvagun. Vagunis 18 on mugavad kahekohalised kupeed (SV kategooria). Vagunis 17 erikupee liikumispuudega reisijale sõiduks koos saatjaga ning ka tõstuk mugavaks sisenemiseks.

Juba liini avamisel oli prioriteetne paika panna reisijaile mugavad väljumis- ja saabumisajad. Liiklusgraafiku koostamisel pööratakse senini pidevalt tähelepanu nii sõiduaegadele kui ka võimalustele sõiduaja lühendamiseks. Alates 29. maist kehtivas sõiduplaanis lühenes sõit Tallinnast Moskvasse 1 tunni võrra.

Reisimismugavuse suurendamiseks teeb Tallinnast Moskva suunal väljuv rong alates käesoleva aasta 20. augustist Ladožskii jaama asemel Peterburis vahepeatuse Moskva jaamas, kus seni peatus vaid Moskvast Tallinnase liikuv rong.

Reisirongiühenduse taastamisest mullu juulis 2015. aasta lõpuni (5,5 kuud) kasutas rongi üle 34 000 reisija. Käesoleva aasta esimese kuue kuuga on reisijaid juba 46 000 ehk üle kolme korra rohkem kui eelmisel aastal samal ajal.