Normaalmõõtudes modellid, nagu Ashley Graham ja Iskra Lawrence, on viimase aasta jooksul suurte moemajade seinad värisema lükanud ja maailma moenädalate catwalke ei kaunista enam ainult nullsuuruses modellid.

Iskra Lawrence on modell, kes kasutab enda relvana suuresti sotsiaalmeediat ning tema Instagrami kontot @iamiskra jälgib üle kahe miljoni inimese. Sotsiaalmeedia on ilmselt ka üks faktoritest, miks moetööstus oma standardeid on sunnitud muutma, kuna see pakub alternatiivi peavoolumeediale.

Lawrence sai kuulsaks Ameerika pesubrändi Aerie modellina ning on nakatanud tänaseks terve maailma moetööstuse enda töötlemata "päris" piltidega.

Positiivne kehakuvand on hakanud mõjutama ka dieettoitude tööstust: analüütikute sõnul on inimeste jaoks järjest olulisem toidu kvaliteet, mitte kvantiteet kalorite näol. Naised, kellele mõeldes väherasvaseid ja suhkruvabu tooteid enamasti turundatakse, jälgivad pigem puhta ja tervisliku toitumisega seotud blogisid ja sotsiaalmeediakanaleid kui kuulsuste poolt reklaamitud dieettooteid.

Sellest tulenevalt on ka Kaalujälgijate bränd olnud sunnitud enda strateegiat muutma. Gary Foster, kes juhib Kaalujälgijate organisatsioonis teadusega seonduvat, ütles Business Insiderile, et selmet keskenduda vaid kaalunumbrile, on Kaalujälgijad võtnud eesmärgiks tegeleda pigem üldise tervislikkusega, mille üks osa on kaal.

Kui vaadelda Victoria's Secret viimaste hooaegade turundusstrateegiat, on näha, et ka varem vaid nullsuuruses modellide seljas enda pesu reklaaminud firma on võtnud uueks fookuseks märksõna "tugev", mille kaudu üritatakse naistele riideid müüa pigem tervislike ja heas vormis kui liigkõhnade modellide seljas.

Ettevõtetel, mis ei ole suutnud enda strateegiat muuta, hakkab järjest raskem olema enda tooteid müüa. Juba praegu on näha langust näiteks suhkruvabade limonaadide müügis, samas kui kõrgema valgusisaldusega toodete müük on jällegi oluliselt kasvanud.

Spetsialistide sõnul ei ole kalorite lugemine enam ammu moodne lähenemine ning selleks, et ellu jääda, tuleb keskenduda hoopis tervislikkusele.