Üks uputuse ajal Ülemiste keskuses olnud lugeja kirjutas Delfile, et turvateenistuse tegevus oli eilse üleujutuse ajal puudulik ja ebaühtlane. Keskuses olnud inimestele ei jagatud korralikke korraldusi ning rahvas kõndis üsna suvaliselt ja direktsioonideta ringi.

Ka valjuhäälditest ei olnud kuulda hoiatusi näiteks selle kohta, et vees ei tasuks jalutada, kuna sealt võib elektrit saada, nagu on varemgi kaubanduskeskuste uputuste ajal juhtunud.

Ülemiste keskuse direktor Guido Pärnits ütles, et arutavad eile tekkinud olukorda asjaosalistega homsel kohtumisel, kus toimub nii turvafirmaga kui koristusfirmaga olukorrale reageerimise analüüs.

"Kindlasti töötas turvafirma inimeste teavitamisel ja evakueerimisel mõistlikul tasemel, kasutades selleks nii keskuse audiovõimalusi kui kohapeal inimeste suunamist," sõnas Pärnits.

"Küsimus, kas nad seda tegid piisava usinusega ja kasutades kõiki võimalusi, selgub analüüsi käigus," kommenteeris keskuse direktor, ent lisas, et sellistes olukordades leidub ikka inimesi, kelle arvates oleks saanud paremini, olenemata sellest, kui hästi olemasolevaid võimalusi ja teadmisi olukorra lahendamiseks kasutati.

Pärnits põhjendas eile Ülemiste keskuses aset leidnud uputust sellega, et Tallinna sademete äravoolamise drenaaž on tehtud teatud dimensioonis ja see ei ole arvestatud sellisteks olukordadeks, nagu eile oli.

Eile keskuses viibinud külastajate sõnul valitses seal üsna suur kaos: "Ülemiste keskuse esimese korruse poed on suletud, ostukeskuses voolav vesi on külm ning on oht ka elektrit saada," kirjeldas Delfi lugeja eile juhtunut.

Uputus likvideeriti eile ning täna on keskus juba avatud.