India kütusetarve kasvab üle kahe korra kiiremini kui Hiina oma, kirjutab agentuur. Riigi bensiininõudlus kasvas esimese poolaastaga 12,6 protsenti võrreldes mulluse esimese kuue kuuga.

Siiski on India bensiiniturg sarnase rahvaarvuga Hiinaga võrreldes väike. Päevas kulutatakse 544 000 barrelit, mis on vähem kui viiendik Hiina päevasest bensiinitarbest (2,8 miljonit barrelit).

India tõusva mootorikütuse tarbe keskmes on kasvav kaherattaliste sõidukite müük. 2015-2016 aastatel on müüdud 16,5 miljonit uut mopeedi, rollerit ja mootorratast, poole rohkem kui viis aastat tagasi. See on tõstnud India maailmas suuruselt teiseks kaherattaliste mootorsõidukite turuks Hiina järel, kus müüdi mullu 24,6 miljonit sõiduriista.

Yamaha Motori India müügiorganisatsiooni juht Roy Kurian ütles Reutersile, et 2018. aastaks prognoositakse müügikasvu 19 miljoni kaherattalise mootorsõidukini aastas.

Samal ajal müüakse Hiinas 25 miljonit uut autot aastas, Indias aga alla kolme miljoni.

Kaherattaliste suur populaarsus on suuresti tingitud hindude madalamast elatustasemest hiinlastega võrreldes; India keskmine kuupalk 120 USA dollarit jääb Hiina omale kõvasti alla. Samuti soosivad India kehvad teed ja ülitihe linnaliiklus pigem kaherattalisi sõiduriistu.