Lugeja on Nordica klienditeeninduses pettunud: Tahan väga Eesti rahvuslikku lennufirmat kasutada, mitte mängida loteriid!
"Pidime lendama Münchenist läbi Viini Tallinnasse. Kell 9:30 saime SMSi, et lend on tühistanud ja palun võtke meiega ühedust. 40 minutit proovisime kätte saada Nordicat - ei õnnestunud. Siis otsustasime pöörduda Lufthansa personali poole," räägib lugeja.
Lugeja sõnul tabas neid šokk, kui pöördusid lendu läbi viima pidanud Adria Airways partnerfirma Lufthansa poole: süsteemis oli kirjas, et lend toimub plaanipäraselt ja infot tühistamise osas ei olnud.
"Meil vedas, sest Lufthansa töötaja oli tugev ja palus ühendada Lufthansa Frankfurdi peakontoriga, et saada luba meid aidata, vaatamata puuduvale lennu tühistamise infole. Saime edukalt Lufthansa pardale."
Nördinud Nordica klient soovib teada, miks oli lennufirmapoolne kommunikatsioon seoses tühistatud Viini lennuga puudulik. "Tahan väga näha Eestis rahvuslikku lennufirmat ja kasutada seda, mitte mängida loteriid!"
Vastab Nordica kommunikatsioonijuht Liis Veersalu:
"SMS eilse Viini lennu tühistamise kohta läks välja Eesti aja järgi 10:24. Samal ajal teavitati ka Viini lennujaama lennu mittetoimumisest nii e-mailitsi kui suheldi ka telefoni teel. See tähendab, et Nordica operatsioonide osakond talitas vastavalt protseduuridele ning info sai kõigile vajalikele osapooltele edastatud aegsasti. Sealt edasi vastutab korrektse lennuinfo kuvamise eest lennujaama tabloodel ja süsteemides kohalik lennujaam.
On kahetsusväärne, et eilse Viini lennu tühistamise puhul oli info, justkui lend toimuks, kohaliku lennujaama süsteemides siiski veel ka tunde hiljem pärast meiepoolset vastupidist teadet. Saatsime vastava arupärimise ka Viini lennujaama ja ootame juhtumile nendepoolset kommentaari. Palume kahtlemata siiski ka ise reisijate ees sellest tingitud ebamugavuste pärast vabandust.
Lendude muutmise või tühistamise korral töötab Nordica kõnekeskus täisvõimsusel ning kuna sissehelistajaid on palju, siis võib tõepoolest olla esialgu keerukam liinile pääseda. On aga hea kuulda, et reisijad pöördusid Viinis Adria Airwaysi koostööpartneri Lufthansa teeninduse poole, kus nende piletid kiirelt ümber tehtud said."