Näiteks portaal maritimesales.com pakub Regulale väga sarnast Mehhiko lipu all olevat laeva müügiks 1,9 miljoni dollari ehk ligikaudu 1,7 miljoni euro eest.

Norra laevamaakler Norshipsale on oma kodulehel välja toonud pika nimekirja praamidest, mis suuremal või vähemal määral on võrreldavad Regulaga. Maaklerfirma ütleb märkusena, et seda tüüpi laevad, mis on 1970-ndatel ja 1980-ndatel ehitatud, on üldjuhul juba vanametalliks müüdud.

Norshipsale nimekirjast võib leida näiteks ühe 1969. aastal ehitatud Regulast tunduvalt pikema ja ligi 50 autot enam mahutava jääklassiga praami, mille eest küsitakse 1,75 miljonit eurot. Seda on üle kahe korra vähem kui TS Laevad Regula eest maksis.

Regula müügihind oli 4 miljonit eurot. Selle raha eest saaks Norshipsale müüginimekirjast ka märksa uuemaid ja mahukamaid aluseid. Näiteks pakutakse 4 miljoni euro eest 1999. aastal valminud 74,7 meetri pikkust ja 110 autot mahutavat praami. Veel odavamalt ehk 3,5 miljoni euro eest saaks 2000. aastal ehitatud 91,3 meetri pikkuse ja kuni 140 autot mahutava parvlaeva.

Regula ehitusaasta on 1971 ja aluse pardale mahub maksimaalselt 80 sõiduautot.

Loomulikult tuleb aru saada, et kõik kusagil mujal müügis olevad vanad laevad ei pruugi tegelikult Väinamerele sobida, sest neil võib näiteks puududa jääklass või nende remont võib osutuda mõttetult kalliks. Samuti võib uue laeva tulek tähendada vajadust sadamate ümberehitamise järele.

Saaremaa Laevakompanii ostis Regula omal ajal umbes 2 miljoni euroga.