Mais kirjutasime noorpaarist, kes soovis Leigo turismitalus abielluda ja veeta seal enda elu ilusaima päeva. Läbirääkimiste tulemusel jõuti eelmise aasta sügisel mõlemale osapoolele sobiva kuupäevani ning pulmad pidid Leigos toimuma selle aasta suvel.

Nii maksis noorpaar tulevase pulmapaiga broneeringutasu summas 218 eurot. Tol hetkel ütles Leigo turismitalu pruutpaarile, et broneeringutasu ei kuulu tagastamisele, vaid arvesetatakse hiljem muude kulutuste hulgast maha.

Kõik oli korras, kuni Leigo turismitalu saatis pruutpaarile uue hinnakirja ajavahemikus 03.06.-31.08.2016, kuhu pidi jääma ka pruutpaari pulmapidu. Kuna paar oli arvestanud kodulehel oleva hinnakirjaga ja ei saanud endale mitmekordset hinnatõusu lubada, tühistati broneering.

Leigo turismitalu lubas küll algselt broneeringutasu summas 218 eurot tagastada, ent hiljem lisas turismitalu juurde tingimuse, mille järgi tagastatakse raha vaid juhul, kui samaks ajaks teeb broneeringu keegi teine. Pruutpaar ei olnud selle tingimusega nõus, kuna nende etteteatamisaeg (seitse kuud enne pulmi) ületas oluliselt kodulehel kirjas olnud aega (kaks kuud).

Nii pöördutigi Tarbijakaitseameti poole, kes tegi otsuse pruutpaari kasuks ning otsustas käesoleva aasta 23. mail, et Leigo Turism OÜ peab pruutpaarile ettemaksu summas 218 eurot välja maksma.

Raha pole, kõnedele ei vastata

Nüüd, mil otsusest on möödas kaks kuud, ei ole turismitalu veel nõudmisi täitnud ning tarbijavaidluste komisjon lisas ettevõtte enda komisjoni otsuseid mittetäitnud ettevõtete nimekirja.

Ettemaksust ilma jäänud abielupaari sõnul on neil turismitaluga võimatu kontakti saada. Nende kinnitusel ei ole Leigo Turism täitnud tarbijavaidluskomisjoni otsust, raha ei ole tagastatud ja kirjadele ei vastata.

Paar on saatnud Leigo Turism OÜ-le hagihoiatuse teate ja andnud täiendavalt aega kuni 15.08.2016, et raha tagastada. Kui selleks ajaks raha ei tagastata, siis esitatakse hagi kohtusse.