"Ta on näinud rohkem lagesid kui Michaelangelo", "Number 2 kell 10 on sama, mis number 10 kell 2" ja "Sa ei ole populaarne, sa oled lihtsalt kergemeelne" on mõned näited neist misogünistlikest lausetest, mida Sprite enda kampaanias kasutab.

Sprite'i enda poolt ringlusesse lastud silt #BrutallyHonest ("brutaalselt aus") on aga firmale tagasi näkku lajatatud, kuna internetikasutajad on selle üle võtnud, et enda pahameelt üles näidata.

being #brutallyhonest, this is desperate and sub lad mag level advertising

what are you playing at @JOEdotie pic.twitter.com/u8iZVlwUSY— Rachel W. (@Rachelagain) August 2, 2016

Kõige enam on viha põhjustanud iiri meesteväljaande Joe.ie lehel rippuv reklaam, mis üritab enda suhtlusviisilt püüda noori, misogünistlikke nalju armastavaid mehi.

Coca Cola Company ei ole veel kriitikale vastanud.