Sprite on enda šovinistliku reklaamikampaaniaga terve interneti välja vihastanud
Sprite lansseeris hiljuti uue reklaamikampaania, milles üritatakse püüda peaasjalikult meessoost kliente. Kampaania erinevates väljundites kasutatavad lööklaused on enda misogünismis aga üsna mitme kraadi võrra kangemad kui lihtsalt meestele suunatud reklaam ning internetikasutajad on karastusjoogibrändile vastulöögi teinud.
"Ta on näinud rohkem lagesid kui Michaelangelo", "Number 2 kell 10 on sama, mis number 10 kell 2" ja "Sa ei ole populaarne, sa oled lihtsalt kergemeelne" on mõned näited neist misogünistlikest lausetest, mida Sprite enda kampaanias kasutab.
Sprite'i enda poolt ringlusesse lastud silt #BrutallyHonest ("brutaalselt aus") on aga firmale tagasi näkku lajatatud, kuna internetikasutajad on selle üle võtnud, et enda pahameelt üles näidata.
being #brutallyhonest, this is desperate and sub lad mag level advertising
what are you playing at @JOEdotie pic.twitter.com/u8iZVlwUSY— Rachel W. (@Rachelagain) August 2, 2016
Kõige enam on viha põhjustanud iiri meesteväljaande Joe.ie lehel rippuv reklaam, mis üritab enda suhtlusviisilt püüda noori, misogünistlikke nalju armastavaid mehi.
Coca Cola Company ei ole veel kriitikale vastanud.