Sisuliselt tähendab see seda, et Facebook, mis on omas valdkonnas lipulaev, limiteerib näidatavate reklaamide arvu. Seega peab firma leidma alternatiivse viisi, kuidas hoida kasvavaid reklaamisissetulekuid. Lihtsalt reklaamimahu suurendamine ei ole enam võimalik ega mõistlik, vahendas CNBC.

“Optimaalse reklaamimahu leidmine on segu kunstist ja teadusest. Meie jaoks on oluline, et reklaami ja tavapärase uudistevoo vahel oleks õige balanss”

Selleks, et reklaamitulu ei väheneks reklaamimahtu suurendamata peab facebook leidma rohkem kasutajaid või muutma reklaamid paremini toimivateks, et neid saaks müüa kõrgema summa eest.

Facebooki kasutajaskond laieneb jätkuvat – 60 miljonit uut kasutajat eelmises kvartalis.

Kuid raskem ülesanne on veel ees - kuidas parandada reklaamipinna kvaliteeti nõnda, et reklaamimisest on rohkem kasu ning et see viib ettevõtted tulemusteni.

Seetõttu Facebook eelistab lühiformaadis videoreklaame, sõnas operatiivtoimingute juht Sheryl Sandberg.

Facebooki veebiplatform on küll firmale peamine kuid sugugi mitte ainuke tuluallikas.

Facebookil on reklaamipinde mitmeid: Instagram, Oculus, Messenger, WhatsApp. Lisaks müüb firma eneseturustamise võimalust ka läbi teiste loodud rakenduste, kasutades selleks reklaamivõrgustikku Audience Network.