Augusti lõpus Pittsburghis Uberit tellides võib juhtuda, et reisija korjab peale isesõitev auto. Sõit on katseperioodil tasuta (tavaline miilihind on ligikaudu 1,14 eurot). Praegused isesõitjad on anduritega täiendatud Volvo XC90 autod, kuid Uber kavatseb teha koostööd ka teiste tootjatega. Varem on Uber isesõitvat tehnoloogiat katsetanud näiteks Ford Fusionite peal.

Alles kaks aastat tagasi rääkis ettevõtte üks juhtidest Ryan Graves BBC-le, et isesõitvatele autodele keskendumine lühemas perspektiivis on rumal ning et lähiaastatel neid teedele kindlasti ei tooda. Seega tuli ka Uberi tänane teade paljudele üllatusena.

Uber on tänase sammuga saavutanud edumaa ka oma põhiliste konkurentide, Google’i ja Tesla ees, kes on kulutanud märkimisväärselt palju raha ning aega tehnoloogia arendamisel. Samas pole Uberi investeeringudki väiksed: rahastajatelt on kogutud üle kümne miljardi dollari. Tehnilist taipu on kogutud aga näiteks endiste Google’i töötajate idufirma Otto ostuga.

Kõige selle juures peab aga möönma, et kuigi Pittsburghi tänavatel liikuma hakkavad autod on isesõitvad, peab roolis siiski istuma juht. Täieliku autonoomsuse takistuseks pole mitte niivõrd Uberi ettevaatlikkus, vaid pigem kohalikud seadused.