Värskelt reorganiseeritud ettevõte, mis nüüd kannab nime Neo Performance Materials, toodab innovatiivseid haruldaste muldmetallide ja haruldaste metallide materjale. Ettevõtte tegevus on jagatud kolme ärisegmenti: Neo Chemicals and Oxides, Neo Magnequench ja Neo Rare Metals. Tegemist on globaalse ettevõttega, mille tootmine ja müük toimub kümnes riigis: Jaapanis, Hiinas, Tais, Eestis, Singapuris, Saksamaal, Suurbritannias, Kanadas, USAs ja Lõuna-Koreas.

Neo Performance Materials on eraettevõte, mille peakontor asub Torontos (Kanada) ja kelle koosseisus on mitu tütarettevõtet, kes tegutsevad Kaimanisaartel asuva valdusfirma all. Ettevõtte president ja tegevjuht on Geoff Bedford, kes koos endise juhatuse esimehe Constantine Karayannopoulosega on mõlemad ka juhatuse liikmed. Ülejäänud juhatuse liikmed on Brook Hinchman, Edgar Lee, Emily Stephens, Nick Basso, Robert LaRoche, Eric Noyrez ja Jonathan Foster.

Endise Molycorpi lihtaktsiad tühistati ning need ei ole enam börsil kauplemiseks kättesaadavad.

Tugevdatud kapitalistruktuuriga kavatseb Neo Performance Materials süvendada partnerlussuhteid klientidega, et edendada üha keerukamaks muutuvat tootearendust.

„Täna tähistame uue ettevõtte algust,“ ütles Bedrford. „Uue brändi taga on tugev finantsbaas, mis võimaldab meil keskenduda tulemuslikkusele ja uuenduslikkusele. Meie suurim aktsionär on Oaktree Capital Management, kes jagab meie visiooni. Tahan väljendada erilist tänu meie klientidele ja töötajatele ümber maailma, kes on meid toetanud kogu ümberkorraldustele kulunud aja. Me oleme juba päris palju saavutanud koostöös oma klientidega uute rakenduste ja lahenduste turuletoomisega. Nüüd oleme me palju tugevamal positsioonil, et seda teekonda jätkata.“

Oaktree vanem asepresident Brook Hinchman: „Täna lõppesid ümberkorraldused, mille tulemusena väljus Neo Performance Materials pankrotiprotsessist. Uuel ettevõttel on ette näidata tugev bilanss ja suurepärane likviidsusprofiil. Koos kogenud juhtkonnaga ei tohiks ettevõttel olla ühtki takistust edukaks äriplaani elluviimiseks ja klientide vajaduste teenimiseks.“

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena