Lidl alustab USA vallutamist idarannikult ning supermarketeid on plaanis avada mitmekümnes linnas alates New Jersey osariigist Georgiani välja, vahendas Business Insider.

Teine sakslaste säästupoodide kett Aldi on Ühendriikides juba suhteliselt kogenud tegija ja neil on seal 1300 supermarketit. Nii Aldi kui ka Lidl on tuntud selle poolest, et pakuvad soliidsemate toidupoodidega võrreldes tunduvalt madalamaid hindu.

Odavad hinnad tulevad näiteks tööjõukulude arvelt, sest näiteks ei hakata kaupasid lettidele laduma, vaid jäetakse keset müügisaali transpordialusele. Samuti ei pakuta ameeriklastele küllaltki armast ja traditsioonilist teenust, kus kassa juures pakitakse tehtud ostud poe töötaja poolt kotti, mis on kliendile tasuta.

Lisaks hoitakse nii Aldis kui Lidlis tootevalik kitsas ja keskendutakse private-label toodetele.

Kui Aldi ning Lidl Suurbritannia turu tõsisemalt ette võtsid, tekkis seal raevukas hinnasõda, milles on seni suurimad kaotajad brittide poeketid nagu näiteks Tesco ja Sainsbury’s.

Kuigi Ühendriikide turg on kordades suurem kui Suurbritannia oma, võib arvata, et sarnane olukord võib tekkida ka USA-s.

Lidl on üks Euroopa suurimaid poekette, mis on esindatud kõikides Euroopa Liidu riikides välja arvatud Eestis ja Lätis.