"Europarki klienditeeninduse telefon aga on kogu aeg kinni, sealt ei saa ka abi," kurtis parkija.

Tõsi ta on, Europarki klienditoe numbrit 661 0223 ei õnnestunud täna õhtul tõesti edukalt valida. Jääb vaid loota, et Europark arvestab tagantjärele parkimistasusid ikka selle järgi, kui palju klient kavatses parkmisteenust kasutada.

Juhtunut kommenteerib Europarki kommunikatsiooni- ja turundusspetsialist Kristel Seiler.

Eile tööpäeva lõpus tekkis üldises M-parkimise süsteemis tõrge, mille tõttu ei olnud võimalik mobiiliga parkimist alustada või lõpetada. Vabandame oma klientide ees tekkinud ebameeldivuste pärast. Kahetsusväärselt juhtus see ootamatu tõrge ajal, mil meie klienditelefonil ei olnud kõnede hulgale piisavalt vastajaid ja ootejärjekorrad venisid tavapärasest pikemaks.

Vaatame koostöös Teliaga üle sel ajal tekkinud parkimistasude arvestuse, kindlasti ei pea kliendid maksma rohkem parkimise eest, mida ei saanud tõrgete tõttu lõpetada.

Lisame selgituseks, et üle-Eestilise M-parkimise süsteemi tehnilise lahenduse on välja töötanud ja seda haldab Telia. Süsteemi kaudu osutavad mobiilside operaatorid oma klientidele M-parkimise teenust.

Europark ja teised parkimisoperaatorid saavad tänu sellele pakkuda oma klientidele võimalust tasuda parkimise eest mobiiltelefoni arvega. Kindlasti vaatame oma partneritega koostöö üle, et klientide jaoks oleks ka eriolukordades tagatud sujuv abi ja selge info, kuidas tegutseda.