Lincolni müük kolmekordistus maailma suurimal autoturul kolmandas kvartalis. Hiinas müüdi 8546 Lincolni. Hoolimata kiirest kasvust on Ford maas saksa konkurentidest ja ka General Motorsist, kes toodavad autod kohapeal vältimaks kõrgeid importautode makse.

Lincoln suurendab Hiina turule sisenemise plaani. 2016. aasta lõpuks on plaanis omada Hiinas 65 Lincolni poodi varem plaanitud 60 asemel ja 2017. aasta lõpuks peaks neid olema juba 80, ütles Lincolni Hiina üksuse president Amy Marentic Reutersile.

Tema sõnul kaalutakse Hiinas tootmise võimalust.

„Alati peab vaatama kuidas äri optimeerida,“ lausus Marentic.

Lincolni müük tänavu kolmel kvartalil kasvas Hiinas 191 protsenti, 21 000ni.

Kuigi kasv ja numbrid võivad näida suured, on Lincoln kaugelt maas USA konkurendist General Motorsi Cadillacist. Üksi septembris kasvas Hiinas Cadillaci müük 63%, 12 500ni. Kuni septembrini on müüdud Hiinas tänavu 77 000 Cadillaci, mis näitas 35% müügikasvu.