Tallinna lennujaama esindaja väitel oli lennuk enne kaugelt maalt õhkutõusmist ülekaalus, mistõttu otsustas lennuki kapten reisijate pagasi rahvusvahelisse Ioannis Kapodistriase lennujaama jätta.

Iseenesest ei ole haruldane, et pagas läheb lennureisi vältel kaduma või hilineb, aga seekord paistab, et lõunamaa reisil olnud inimesed peavad isiklike asjadeta läbi ajama terve järgneva nädala. Tavaliselt jõuab kaotsi läinud pagas inimeseni oluliselt kiiremini.

Seekord peavad aga lätlaste lennufirma teenuseid kasutanud reisijad leppima sellega, et Smartlynx teeb tšarterreise, mistõttu ei ole tal kuigi palju lepinguid teiste rahvusvaheliste lennufirmadega, kes samale lennuväljale maanduvad ja võiksid Korfule jäänud pagasi võimaluse korral Tallinnale lähemale või mitme vahepeatusega lausa Tallinnasse lennutada.

"Olin lennul. Arusaamatuks jääb, kuidas saab tekkida ülekaal, reisijaid oli ju ennenähtud hulgal. Veel enam arusaamatumaks jääb reisikorraldaja Novatours vaikimine. Nende esindajat ei näinud ma ei Korfu lennujaamas ega ka Tallinna lennujaamas. Hetkel ei ole neilt tulnud ei vabandavat e-kirja ega sõnumit," rääkis lennul viibinud naine.

"See reis Korfult oli muide selle aasta viimane. Seega võib pagasit oodata alles aasta pärast," arvas naine.

SmartLynx Airlinesi kommunikatsiooni- ja turundusjuhi Ilva Priedniece’i sõnul ei saanud lennuk tugevate tuulte tõttu eile hilisõhtul Korful õhku tõusta kõikide reisijate, nende pagasi ja vajaliku koguse kütusega.

"Selleks, et kõik reisijad laupäeva öösel koju tuua, jäeti suur osa pagasist Korfule. Pagasi toomist Eestisse korraldatakse hetkel ning praeguste plaanide järgi peaks see jõudma Eestisse neljapäeval. Seejärel toimetatakse pagas esimesel võimalusel reisijate poolt antud aadressile. Vabandame reisijate ees ebamugavuste pärast," ütles Priedniece.