"Reis Korfult-Tallinnasse oli äärmiselt ebameeldiv! Lennuki väljumine hilines 45 minutit ja selle hilinemisest reisijaid ei teavitatud," kirjeldas lennukis viibinud Helina (täisnimed toimetusele teada - toim.).

"Teel lennukisse said reisijad läbimärjaks ning hiljem lasti reisijatele seinte äärtest külma auru peale terve reisi vältel. Tallinna lennujaama jõudes tuli üllatuseks, et mitte ühegi reisija pagas pole jõudnud Tallinna, vaid on jäänud Korfule," rääkis naine.

Teine reisija, Karin, polnud lennureisiga samuti rahul.

"Arusaamatuks jääb, kuidas saab tekkida ülekaal, reisijaid oli ju ennenähtud hulgal. Veel enam arusaamatumaks jääb reisikorraldaja Novatours vaikimine. Nende esindajat ei näinud ma ei Korfu lennujaamas ega ka Tallinna lennujaamas. Hetkel ei ole neilt tulnud ei vabandavat e-kirja ega sõnumit. See reis Korfult oli muide selle aasta viimane. Seega võib pagasit oodata alles aasta pärast," rääkis tema.

Ärileht kirjutas täna, et Tallinna lennujaama esindaja väitel oli lennuk enne kaugelt maalt õhkutõusmist ülekaalus, mistõttu otsustas lennuki kapten reisijate pagasi rahvusvahelisse Ioannis Kapodistriase lennujaama jätta.

SmartLynx Airlinesi kommunikatsiooni- ja turundusjuhi Ilva Priedniece’i sõnul ei saanud lennuk tugevate tuulte tõttu eile hilisõhtul Korful õhku tõusta kõikide reisijate, nende pagasi ja vajaliku koguse kütusega.

"Selleks, et kõik reisijad laupäeva öösel koju tuua, jäeti suur osa pagasist Korfule. Pagasi toomist Eestisse korraldatakse hetkel ning praeguste plaanide järgi peaks see jõudma Eestisse neljapäeval. Seejärel toimetatakse pagas esimesel võimalusel reisijate poolt antud aadressile. Vabandame reisijate ees ebamugavuste pärast," ütles Priedniece.