"See on 20 viimase aasta jooksul üks kergemini tulev raha," ütles Leedo usutluses ERR-ile.

Täpseid numbreid Leedo ei nimetanud. Küsimusele, kas tema kompanii küsis parvlaevade eest turuhinda vastas Leedo, et turuhind on see, milles kokku lepitakse.

Leedo ütles, et riigile kuuluva Tallinna Sadama tütarfirmal TS Laevad oleks olnud oluliselt odavam SLK-ga lepingut pikendada. "Kui oleks pikendatud, siis oleks riigile tulnud oluliselt odavam ja poleks mängitud reisijate närvidel," ütles Leedo.

SLK poole aga TS Laevad Leedo sõnul aga ei pöördunud, kuigi oli juba ammu selge, et uued parvlaevad Türgist 1. oktoobriks sõitma ei hakka. "Kahjuks seda ei tehtud. Poleks ka ettapanekut vaja olnud, sest seadus ja vana leping nägid ette, et riigil on võimalus lepingut ühepoolselt samadel tingimistel pikendada kuni kaks aastat."