Aktsia on suhtarvudelt odav. Aktsia hinna-kasumi suhe on 2,2 ning see maksab 60 protsenti vähem kui on ettevõtte raamatupidamisväärtus. Aktsia dividenditootlus on 10,3 protsenti. Aktsia on ebasoosingus seoses laevandusprobleemidega ja väga madalate prahtimishindadega.

Saario loodab, et ükskord hakatakse taas rohkem naftat vedama ja ka prahtimishinnad võivad tõusta.

Kuigi mitte selle aktsia kohta, vaid üldiselt ütles Saario, et vaadake, et ostate kukkunud inglit, mitte kukkuvat inglit. See on üsna sarnane investorite seas levinud ütlusele, et ära püüa õhust kukkuvat nuga. Parem on oodata ära kuni nuga kukub põrandale ja siis see üles korjata selle asemel, et seda õhust rabada, millega võib kätt veristada.

Teine aktsia, mida ta kiikab, on kunagise Eesti börsiettevõtte Norma omanikfirma Autoliv SDB. See aktsia on langenud kuue kuuga 10 protsenti. Autoosasid tooteva ettevõtte aktsia maksab Stockholmi börsil 874,5 Rootsi krooni. Aktsia hinna-kasumi suhe on 18,7 ja dividenditootlus 2,3 protsenti.

Selle aktsia investeerimisidee on seotud Jaapani autovaruosade tootja Takata massiliselt toodetava praagiga, mida maailma autotööstus siiani kasutab ja mis on põhjustanud paljudele autotootjatele kulukaks läinud autode tagasikutsumisi. Saario ütles, et ehk kunagi loobuvad autotootjad Takata toodangust ja otsivad kvaliteetsemat autoosade tootjat. See võib olla Autolivi võimalus.