Hugo Bossi äris tuleb kannapööre. Hüvasti luksus
Ettevõte jätkav rõivaste müüki vaid kaubamärkide Hugo ja Boss all, vähendades fookust vabaaja- ja ärirõivastele. 2017. aasta tuleb üleminekuaasta ja kasvu loodetakse näha taas 2018. aastal, teatas ettevõte. Tänavu peaks säästukavast tõusma 65 miljonit eurot kulusäästu.
Ettevõtte aktsia hind odavnes täna uudise peale Frankfurdi börsil 4,6 protsenti.
Langer andis märku, et ettevõte pöördub eemale luksuskaupade turult ja keskendub taskukohaste rõivaste tootmisele.
Ettevõte lõpetab Boss Orange ja Boss Green kaubamärkide kasutuse. Hugo kaubamärgi odavamad hinnad saavad olema umbes 30 protsenti madalamad Bossi kaubamärgi omadest. Ettevõte laiendab oma veebiäri.
Naisterõivad muutuvad ettevõtte müügis vähem oluliseks. Ettevõte lõpetab tuleval aastal New Yorgis uute naiserõivaste tutvustamise moešõul.
Vaatamata suurtele muutustele taaskinnitas ettevõte selle aasta kasumiprognoosi. Ettevõte teatas 5. augustil, et ärikasum peaks tänavu mullusega võrreldes vähenema 17-23 protsenti ning käive väheneb kolm protsenti.